Cookies

My aj naši partneri potrebujeme váš súhlas na použitie súborov cookies, aby sme pre vás okrem iného mohli zobrazovať relevantnejší obsah. Pomôžte nám, prosím, prostredníctvom súhlasu.
Nastavenia OK
Súhlas môžete odmietnuť tu

Cookies nastavenie

Technické cookies
Potrebujeme ich pre správny chod obchodu. Bez týchto cookies nie je možné zabezpečiť, aby e-shop fungoval správne.
Analytické cookies
Sú pre nás nevyhnutné, pretože len vďaka nim dokážeme zistiť, odkiaľ užívatelia prichádzajú a akým spôsobom interagujú s e-shopom, prípadne vďaka nim meriame výkon inzercie. Vďaka týmto údajom môžeme e-shop ďalej vyvíjať tak, aby vám maximálne vyhovoval.
Reklamné cookies
Sú nevyhnutné pre zobrazovanie vhodného obsahu či reklamy práve pre vás. Reklama, ktorá sa vám prispôsobuje, je pre vás menej nežiaduca a často aj prospešnejšia oproti tej, ktorá nevyhovuje vašim prípadným záujmom.
Personalizované súbory cookie
Vďaka týmto cookies pre vás môžeme zobrazovať vhodnejší obsah priamo na našej stránke - v e-shope.
Súhlasím s použitím vybraných súborov cookies Súhlasím s použitím všetkých súborov cookies

Slovensko

Reklamační podmínky u produktů označených MDxxxxxxxx

A) Stručné informácie k vráteniu a reklamáciám tovaru:

  1. Aká je doba na vrátenie tovaru?
    Štandardná lehota na vrátenie tovaru je 14 dní. Ak ste si nezaplatili službu na predĺženie lehoty na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, tovar môžete vrátiť do 14 dní.

  2. Za ako dlho po doručení vráteného tovaru mi vrátite peniaze?
    Pri odstúpení od kúpnej zmluvy: Po obdržaní tovaru, ak nebudú iné okolnosti, ktoré by situáciu brzdili, peniaze vrátime do 14 dní.
    Pri reklamácii: Lehota na vrátenie peňazí je maximálne 30 dní.

  3. Máte nejaké poplatky spojené s opätovným naskladnením vráteného tovaru, respektíve poplatky za jeho vrátenie?
    Nie. Vrátenie je bezplatné a riadi sa zákonom Slovenskej republiky.

  4. Kto platí poštovné za tovar, ktorý som sa rozhodol/rozhodla vrátiť bez udania dôvodu (odstúpenie od kúpnej zmluvy)?
    Poštovné vždy platí kupujúci.

  5. Kto platí poštovné za tovar, ktorý reklamujem? (chybné, zámenné atď.)
    Poštovné platí predajca.

  6. Môžem zrušiť objednávku pred jej expedíciou?
    Záleží, v akom stave sa nachádza na sklade. V niektorých prípadoch nie je zrušenie možné, ak už došlo k odovzdaniu prepravcovi. Ak nebolo odovzdané prepravcovi, zrušenie je možné a stačí nás kontaktovať na jednom z týchto e-mailov: info@objednajtesi.sk alebo reklamacie@reklamacieobjednavky.sk nebo reklamacieobjednavky.sk.

  7. Čo robiť, ak došlo iné alebo poškodené tovaru?
    Pravidlo číslo 1: Balík, ktorý je viditeľne poškodený, nepreberajte! Ak ho preberiete, škoda bude na vašich pleciach. Ak je balík nepoškodený, ale dorazí poškodený tovar, oznámte nám to bezodkladne na info@objednajtesi.sk  alebo reklamacie@reklamacieobjednavky.sk nebo reklamacieobjednavky.sk. Ak vám došlo iné tovaru, ako ste si objednali, kontaktujte nás bezodkladne na vyššie uvedenom e-maile. Ideálne pripojte fotografie.

B) PROCES REKLAMÁCIÍ A VRÁTENIA TOVARU
Kedykoľvek si želáte tovar vrátiť alebo hlásite nejaký problém spojený s objednávkou, je potrebné kontaktovať nás na vyššie uvedené e-maily. Následne počkajte až 48 hodín počas pracovných dní. Obvykle reagujeme do 24 hodín. Kontaktovať vás budeme e-mailom.

 

C) Nami odporúčaný postu pre uplatnenie reklamácie:

Kontaktujte nás na reklamacieobjednavky.sk alebo poslaním e-mailu na reklamacie@reklamacieobjednavky.sk (prosíme, aby ste v prípade zistenia vady výrobku, chýbajúceho tovaru alebo iného problému používali v maximálnej miere e-mailový kontakt alebo vyplnenie formulára a obmedzili tak telefonický kontakt)

Odstúpenie od zmluvy alebo reklamáciu objednávky môžete realizovať týmito spôsobmi:
(Doporučujeme) Pre reklamáciu aj odstúpenie od zmluvy môžete využiť webový portál reklamaceobjednávky.cz
Odstúpenie od zmluvy môžete zadať aj týmto formulárom.
Reklamáciu môžete zadať týmto formulárom.
Reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy môžete zadať aj na e-mailovej adrese reklamacie@reklamacieobjednavky.sk


D) ČÍTAJTE!:

1) Riešite dohľadanie platby - platbu, ktorú ste k nám odoslali a my ju nezaevidovali?
Obvykle dôjde k tomu, že zadáte chybný variabilný symbol, alebo ho neuvediete vôbec. Pokiaľ vám vaša objednávka hlási, že je stále nezaplatená, kontaktujte nás podľa vyššie uvedených inštrukcií na e-maile reklamacie@reklamacieobjednavky.sk a pošlite nám kópiu transakcie (vygenerovanú z internetového bankovníctva) ALEBO nám špecifikujte presne tieto údaje:

- číslo odchádzajúceho bankového účtu, respektíve číslo účtu, z ktorého ste poslali peniaze (číslo musí byť presné vrátane uvedenia kódu banky, v prípade uvedenia chybného čísla nebude dohľadanie platby uznané)

- pokiaľ ste uviedli chybný či správny variabilný symbol, uveďte nám číslo VS

- uveďte dátum vykonania platby

- uveďte výšku platby, ktorú ste vykonali

Dôsledne vás upozorňujeme, že pokiaľ nám nedodáte číslo odchádzajúceho bankového účtu alebo zaslaná kópia transakcie tento údaj nebude obsahovať, NEBUDEME sa dohľadaním platby zaoberať do doby, kým nám toto dodáte.

 

E) Reklamačný poriadok
Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru a služieb zakúpených prostredníctvom webového rozhrania Objednajtesi.sk od:
podnikateľa/spoločnosti:
David Marák
Podivice 112, 68321 Pustiměř, Czech Republic, registrovaný/á: v živnostenskom registri vedenom Mestský úrad Vyškov.IČO: 87386399
DIČ: CZ8803115167
zapísaný/á: v živnostenskom registri vedenom Mestský úrad Vyškov.
adresa na doručovanie: Podivice 112, 68321 Pustiměř, Česko
telefónne číslo: NEVOLAJTE nám kvôli nahlasovaniu reklamácií alebo zámenám v objednávke (pokiaľ vám dorazilo niečo iné, ako ste objednali) či chýbajúcemu tovaru - využite výhradne nahlásenie cez reklamaceobjednávky.cz alebo e-mail reklamacie@reklamacieobjednavky.sk. Riaďte sa postupmi v sekcii Reklamácie a vrátenie tovaru. Po telefóne vašu reklamáciu nevyriešime – ale na vami zadané podmety reagujeme v rozmedzí 24 pracovných hodín až 3 dni – snažíme sa však reagovať ihneď, a to bez zbytočných prieťahov.
kontaktný e-mail: reklamacie@reklamacieobjednavky.sk

 

1. Za aké vady tovaru zodpovedáme?
1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:
- zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
- je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete as ktorým sme súhlasili;
- je dodané s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu.
Nezodpovedáme za vady, ktoré sa na tovare vyskytnú až po jeho prevzatí.
1.2. Ďalej zodpovedáme za to, že tovar vedľa dohodnutých vlastností:
- je vhodné na účel, na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania daného odvetvia, ak nie je technických noriem;
- množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, a to aj s ohľadom na naše verejné vyhlásenia, najmä reklamou alebo označením;
- je dodané s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať;
- zodpovedá akosťou alebo vykonaním vzorky alebo predlohe, ktoré sme vám poskytli pred uzatvorením zmluvy.
Nad rámec zákonnej doby pre spotrebiteľov na vytknutie chyby neposkytujeme žiadnu záruku za akosť.
1.3. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. Pokiaľ tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 7 Všeobecných obchodných podmienok.
1.4. Pokiaľ sa vada tovaru prejaví v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.


V akej dobe môžete chybu vytknúť?
2.1. U nepoužitého spotrebného tovaru môže kupujúci vytknúť vadu, ktorá sa na veci prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia doba.
U použitého tovaru môže kupujúci vytknúť vadu, ktorá sa na veci prejaví v dobe jedného roka od prevzatia tovaru.
2.2. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu.
2.3. V prípade, že vám bude tovar vymenený či opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely, nebeží nová doba. Doba pre vytknutie vady sa však v takom prípade predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli kvôli vade tovar užívať, tj najmä o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.

 

Aké práva z chybného plnenia máte?
3.1. Vaše práva z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117, a tiež § 2165 až 2174b. Ustanovenia § 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú.
3.2. V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám patria najmä nasledujúce práva:
a) Výmena tovaru
Výmenu tovaru v dôsledku existencie vady pri prevzatí tovaru môžete požadovať vždy, ibaže je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s opravou veci neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a to, či môže byť vada odstránená opravou bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
b) Oprava veci
Pokiaľ je možné tovar opraviť, patrí vám právo na bezplatné odstránenie vady. Pokiaľ sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, prípadne, že oprava je neprimerane nákladná, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, sme oprávnení vás informovať o odmietnutí opravy. V takom prípade vás budeme bezodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.
c) Zľava z kúpnej ceny
Pokiaľ pri prevzatí tovaru existovala na tovar vada, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny, pokiaľ:
- sme odmietli vady odstrániť alebo sme ich neodstránili v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho;
- nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať, alebo nie sme schopní tovar s touto chybou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába); alebo
- tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách);
- chyba je podstatným porušením zmluvy;
- sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných vád, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru); alebo
- z nášho vyhlásenia či z okolností je zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase (najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie) alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a vadnej veci, ktorú kupujúci obdržal.
d) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:
- sme odmietli vady odstrániť alebo sme ich neodstránili v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho; alebo
- nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať, alebo nie sme schopní tovar s touto chybou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába); alebo
- tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách); alebo
- chyba je podstatným porušením zmluvy; alebo
- sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných vád, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru); alebo
- z nášho vyhlásenia či z okolností je zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase (najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie) alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho; alebo
- chyba bola spôsobená nesprávnou montážou alebo inštaláciou, ktorá bola podľa zmluvy vykonaná nami alebo na našu zodpovednosť; prípadne ak bola chyba spôsobená v dôsledku nedostatku v návode, ktorý sme vám spolu s tovarom poskytli.
Právo na odstúpenie od zmluvy vám nepatrí, ak je chyba tovaru nevýznamná.
3.3. Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju obdržali. Výnimkou sú prípady, keď:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
b) ste použili vec ešte pred objavením vady;
c) ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo
d) ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výšky, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.

 

Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?
4.1. Práva z chybného plnenia vám nepatria, ak:
- ste chybu sami spôsobili;
- sa vada na veci vyskytla až po jej prevzatí; alebo
- uplynula záručná doba.
4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
- opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním (za opotrebenie spôsobené užívaním sa považuje aj zníženie kapacity batérií a akumulátorov);
- chyby použité veci zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré tovar mal v okamihu, keď ste ich prevzali;
- veci, ak to vyplýva z ich povahy (najmä tovar, ktorý zo svojej povahy nemôže vydržať po celú dobu trvania záručnej doby).

Akým spôsobom je možné reklamovať poskytnuté služby?
Poskytované služby je možné reklamovať v priebehu ich poskytovania. Skryté vady reklamujte bez zbytočného odkladu po tom, čo ste sa o nich dozvedeli. Vadu služby je možné reklamovať najneskôr do šiestich mesiacov odo dňa poskytnutia služby.
V prípade, že vám služba bola poskytnutá chybne, máte najmä právo na:
a) bezplatnú nápravu (najmä na dodatočné poskytnutie služby alebo na poskytnutie náhradnej služby);
b) primeranú zľavu z kúpnej ceny;
c) odstúpenie od zmluvy (iba v prípade, že je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy).
Prípadné ďalšie práva vyplývajúce z platných právnych predpisov nie sú týmto ustanovením dotknuté.
Práva z chybného plnenia Vám nepatria, pokiaľ:
- ste o vade pred poskytnutím služby vedeli;
- ste chybu sami spôsobili (najmä poskytnutím nesprávnych alebo neúplných informácií alebo porušením právnych predpisov alebo obchodných podmienok).


Ako postupovať pri reklamácii?
6.1. Reklamáciu u nás uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady.
6.2. Reklamácie prijímame v ktorejkoľvek našej prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, av našom sídle.
Pokiaľ máte záujem o opravu veci, av potvrdení o trvaní práv z vadného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená na opravu, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližším.
6.3. K reklamácii odporúčame využiť služby reklamaceobjednávky.cz, umiestnené na webových stránkach reklamaceobjednávky.cz. Urýchli to vybavenie reklamácie.
6.4. Prípadne je vhodné informovať nás o tom, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o výmenu tovaru, opravu veci, zľavu z kúpnej ceny, vrátenie peňazí, bezplatnú nápravu pri službách, poprípade ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom.
6.5. Reklamovaný tovar nám doručte spolu s uplatnením reklamácie alebo následne (inak ako na dobierku, ktorú nepreberáme) na adresu sídla alebo prevádzky (príp. na adresu osoby určenej na opravu), pričom pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodenie či zničenie.
6.6. Pre uľahčenie postupu je vhodné k tovaru priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad - faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie.
6.7. Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.
6.8. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.
6.9. Pri uplatnení reklamácie vám bude vydané písomné potvrdenie, ktoré obsahuje dátum uplatnenia reklamácie, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a taktiež vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
6.10. Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s vami v konkrétnom prípade nedohodneme na dlhšej lehote. Ohľadom vybavenia reklamácie, vrátane jej spôsobu, vás budeme v tejto lehote informovať. Tento odsek sa neuplatní, ak ste zmluvu s nami uzavreli ako podnikateľ.
6.11. Pokiaľ zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä pri neodstrániteľných vadách alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás bezodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
6.12. Po vybavení reklamácie vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6.13. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.