Slovensko
Obchodní podmínky produktů označených MDxxxxxxxx
Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené prostredníctvom webového rozhrania objednajtesi.sk. (ďalej len „webové rozhranie“) medzi
podnikateľom/spoločnosťou:
David Marák, so sídlom Podivice 112, 68321 Pustiměř, Česko
IČO: 87386399
DIČ: CZ8803115167
zapísaný/á: v živnostenskom registri vedenom Mestský úrad Vyškov.
adresa na doručovanie: Podivice 112, 68321 Pustiměř, Česko (toto nie je adresa na zasielanie reklamácií!)
telefónne číslo: NEVOLAJTE nám kvôli nahlasovaniu reklamácií alebo zámenám v objednávke (pokiaľ vám dorazilo niečo iné, ako ste objednali) či chýbajúcemu tovaru - využite výhradne nahlásenie cez reklamacieobjednavky.sk alebo e-mail info@objednajtesi.sk nebo reklamacie@reklamacieobjednavky.sk. Riaďte sa postupmi v sekcii Reklamácie a vrátenie tovaru. Po telefóne vašu reklamáciu nevyriešime - ale na vami zadané podmety reagujeme v rozmedzí 24 pracovných hodín až 3 dni - snažíme sa však reagovať ihneď, a to bez zbytočných prieťahov, tel: +420734511496
kontaktný e-mail: info@objednajtesi.sk nebo reklamacie@reklamacieobjednavky.sk
ako predávajúcim
a vami ako kupujúcim.
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Zhrnutie obsahu obchodných podmienok
Kúpnou zmluvou, poprípade zmluvou o poskytovaní služieb alebo inou obdobnou zmluvou (ďalej len „kúpna zmluva“ alebo „zmluva“) sa zaväzujeme dodať vám tovar uvedený v objednávke (prípadne poskytnúť vám službu) a vy sa zaväzujete tento tovar prevziať (umožniť poskytnutie služby) a zaplatiť nám cenu tovaru alebo služby. Pre uzatvorenie zmluvy je potrebné, aby ste podali objednávku a aby došlo k jej prijatiu z našej strany (podľa článku 2). Informácie o cenách sa nachádzajú v článku 3. Možné spôsoby platby a dodania nájdete v článkoch 4 a 5. Podmienky uplatnenia darčekových poukazov upravuje článok 6. Informácie o možnosti odstúpenia od zmluvy po prevzatí tovaru sú v článku 7. Reklamácia sa riadi Reklamačným poriadkom.
1.2. Ide o spotrebiteľskú zmluvu?
O spotrebiteľskú zmluvu sa jedná v prípade, že ste spotrebiteľom, tj ak ste fyzickou osobou a tovar či služby kupujete mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania. V opačnom prípade sa o spotrebiteľskú zmluvu nejedná a nevzťahuje sa na vás ochrana spotrebiteľa podľa právnych predpisov a týchto obchodných podmienok.
1.3. Čím sa riadia vzájomné práva a povinnosti vás a predávajúceho?
V prvom rade zmluvou, ktorá je tvorená nasledujúcimi dokumentmi:
- týmito obchodnými podmienkami, ktoré vymedzujú naše vzájomné práva a povinnosti;
- Reklamačným poriadkom, podľa ktorého sa postupuje pri reklamácii tovaru;
- Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré obsahujú informácie o ochrane vašich osobných údajov;
- podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní najmä pri uzatváraní zmluvy;
- objednávkou a jej prijatím z našej strany,
av otázkach neupravených zmluvou sa naše vzájomné práva a povinnosti riadia českým právnym poriadkom, najmä nasledujúcimi právnymi predpismi:
- zákonom č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“);
- zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (iba ak ste spotrebiteľom).
Pokiaľ sa vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Českej republiky, alebo ak náš právny pomer obsahuje iný medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že sa vzťah riadi slovenským právom. Ak ste spotrebiteľom a právny poriadok štátu vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako slovenský právny poriadok, je vám v právnych vzťahoch poskytovaná táto vyššia miera ochrany.
1.4. Ako vyjadríte súhlas s obchodnými podmienkami?
Zaslaním objednávky a ďalej tiež potvrdením na webovom rozhraní potvrdzujete, že ste sa s týmito obchodnými podmienkami zoznámili a súhlasíte s nimi.
1.5. Čo by ste ešte ohľadom obchodných podmienok mali vedieť?
V prípade, že je niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nepoužiteľné (alebo sa takým stane), použije sa namiesto neho ustanovenie, ktoré sa mu svojim zmyslom najviac blíži. Tým nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
Znenie obchodných podmienok sme oprávnení meniť či dopĺňať. Vaše práva a povinnosti sa riadia vždy tým znením obchodných podmienok, za ktorého účinnosti vznikli. Meniť či dopĺňať obchodné podmienky je možné iba písomnou formou. Znenie týchto obchodných podmienok vám zašleme spolu s prijatím objednávky z našej strany.
2. ZMLUVA
2.1. Ako uzatvárame zmluvu?
Pre uzatvorenie zmluvy je nutné, aby ste odoslali objednávku v súlade s týmito obchodnými podmienkami a aby došlo k prijatiu tejto objednávky z našej strany. Upozorňujeme, že prezentácia tovaru či služieb na webovom rozhraní je informatívneho charakteru a nejedná sa o návrh na uzavretie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
2.2. Ako podať objednávku?
Objednávku môžete podať vždy prostredníctvom webového rozhrania (vyplnením formulára) alebo iným spôsobom, ktorý webové rozhranie podľa informácií na ňom uvedených umožňuje. Objednávka musí obsahovať všetky informácie predpísané vo formulári.
Pred odoslaním objednávky prostredníctvom objednávkového formulára vám bude oznámená rekapitulácia objednávky vrátane konečnej ceny (obsahujúca všetky dane, clá a poplatky). V rámci rekapitulácie máte poslednú možnosť meniť zadané údaje.
Záväznú objednávku podáte stlačením tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“. Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich zmene nás bezodkladne informujte telefonicky alebo e-mailom.
2.3. Môžete už odoslanú objednávku zrušiť alebo zmeniť?
Objednávku, ktorú sme ešte neprijali, môžete zmeniť či zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie či zmeny objednávky sú možné iba po dohode s nami. Pokiaľ je takto zrušená objednávka tovaru či služby, ohľadom ktorých nejde odstúpiť od zmluvy (podrobnejšie v článku 7), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré sme už v súvislosti so zmluvou vynaložili.
2.4. Ako zistíte, že objednávka bola prijatá a kedy je uzatvorená zmluva?
O obdržaní objednávky vás budeme informovať. Informácie o obdržaní objednávky je zasielaná automaticky a nejedná sa o prijatie objednávky z našej strany.
Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom, kedy je vám doručené prijatie objednávky z našej strany na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Pokiaľ by k prijatiu objednávky nedošlo, je zmluva uzavretá okamihom, kedy prevezmete objednaný tovar.
2.5. Máte možnosť získať zmluvu v textovej podobe?
Dokumenty tvoriace zmluvu vám budú zaslané e-mailom alebo na vašu žiadosť vytlačené poštou. Pri zasielaní poštou vás môžeme požiadať o úhradu nákladov s tým spojených.
Dokumenty tvoriace zmluvu sú archivované v elektronickej podobe. Zmluva nie je prístupná tretím osobám.
3. CENA
3.1. Môže sa cena na webovom rozhraní meniť?
Pokiaľ cena uvedená pri tovare či službe na webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania už nie je aktuálna, bezodkladne vás na túto skutočnosť upozorníme. Na prijaté objednávky však nemá vplyv zmena ceny, ku ktorej došlo v medziobdobí medzi odoslaním objednávky a jej prijatím z našej strany.
V prípade, že došlo k úplne zjavnej technickej chybe pri uvedení ceny tovaru či služby na webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania, nie sme povinní dodať vám tovar alebo poskytnúť službu za túto úplne zjavne chybnú cenu pre zdanlivosť právneho konania podľa § 552 Občianskeho zákonníka, event. pre omyl podľa § 571 Občianskeho zákonníka.
Platba za tovar a služby je možná v eurách (CZK).
3.2. Je možné kombinovať zľavy z ceny tovaru?
Prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné vzájomne kombinovať, iba ak je na webovom rozhraní výslovne uvedené niečo iné.
4. PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1. Akým spôsobom je možné hradiť cenu tovaru či služieb?
Cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru či poskytnutím služby on-line platobnou kartou alebo prostredníctvom platobnej brány;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Prípadné ďalšie spôsoby platby a prípadné poplatky spojené s niektorými spôsobmi platby sú uvedené na webovom rozhraní.
4.2. Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?
V prípade platby v hotovosti je cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru či poskytnutím služby je cena splatná do piatich dní od prijatia objednávky, cena je uhradená okamihom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet. Pokiaľ nedostaneme cenu v dobe splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.
4.3. Môžeme od vás požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?
Vezmite na vedomie, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požiadať vás o uhradenie celej ceny tovaru (príp. zálohy) pred jeho odoslaním alebo odovzdaním.
Upozorňujeme, že pokiaľ zvolíte úhradu platby bezhotovostným prevodom a uhradíte platbu skôr, než z našej strany dôjde k uzatvoreniu zmluvy v súlade s čl. 2.4 týchto obchodných podmienok, jedná sa o zálohu na uhradenie ceny tovaru. V prípade, že zmluva bude následne uzavretá, započíta sa záloha na cenu tovaru.
4.4. Ako dostanete daňový doklad?
Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami nám udeľujete súhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.
5. DODACIE PODMIENKY A PODMIENKY POSKYTNUTIA SLUŽBY
5.1. Ako je posielaný tovar?
Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní. Konkrétny spôsob dodania tovaru môžete zvoliť v objednávke.
V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už náklady na zvolený spôsob dopravy zahŕňa.
5.2. Kedy vám bude tovar dodaný?
Čas dodania tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby, tovar však predávajúci dodá najneskôr do tridsiatich dní od uzavretia zmluvy.
Dobu dodania tovaru externými dopravcami nemôžeme ovplyvniť. V prípade problémov týkajúcich sa doby dodania nás kontaktujte.
Tovar, ktorý je skladom, spravidla expedujeme do troch pracovných dní od prijatia objednávky (pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere), prípadne od pripísania platby na náš bankový účet (pri bezhotovostnej platbe).
Tovar, ktorý nie je na sklade, budeme expedovať, akonáhle to bude možné. O presnom dátume vás budeme informovať.
Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je vám tovar doručený. Pokiaľ bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z vašej strany.
Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako tovar prevezmete.
5.3. Ako postupovať pri prevzatí tovaru?
Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Pokiaľ odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.
Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, kedy ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru.
5.4. Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?
Pokiaľ je z dôvodov na vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.
V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete v čase dodania podľa čl. 5.2 týchto obchodných podmienok, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú.
V prípade platby v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere máme ďalej právo od zmluvy odstúpiť. Pokiaľ ste však už kúpnu cenu uhradili (v prípade platby pred dodaním tovaru), máme ďalej právo pristúpiť k svojpomocnému predaju tovaru podľa § 2126 Občianskeho zákonníka.
5.5. Akým spôsobom sú poskytované služby?
Spôsob poskytnutia služby je vždy uvedený na webovom rozhraní (povahu služby má tiež darčekový poukaz). Ak sa nedohodnete s nami na dátume poskytnutia služby, bude vám služba poskytnutá, prípadne začne byť poskytovaná, bez zbytočného odkladu po uzavretí zmluvy, najneskôr však v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy.
Súhlasom s obchodnými podmienkami udeľujete svoj súhlas s poskytnutím služby v lehote na odstúpenie od zmluvy. Ak bola služba poskytnutá v lehote na odstúpenie od zmluvy, strácate právo od zmluvy odstúpiť.
5.6. V čom spočíva služba „Prednostná expedícia“?
V priebehu objednávky tovaru (v rámci objednávkového formulára) môžete zaškrtnutím príslušného tlačidla objednať doplnkovú službu „Prednostné expedície“. Služba Prednostná expedícia spočíva vo zvýšení priority vybavenia vašej podanej objednávky (od okamihu jej prijatia predávajúcim do okamihu jej odovzdania dopravcovi) pred vybavením skôr učinených objednávok, ku ktorým nie je služba Prednostná expedícia objednaná.
Vezmite na vedomie, že nie sme schopní vám pri objednaní služby Prednostná expedícia garantovať presný termín dodania tovaru, a že objednanie služby Prednostná expedícia nemá vplyv na dobu doručenia tovaru, ktorý nemáme skladom, do nášho skladu, pretože rýchlosť dodania takéhoto tovaru nám nie sme schopní ovplyvniť.
Ďalej prehlasujeme, že objednaním či neobjednaním služby Prednostné expedície nie sú nijako dotknuté vaše práva, ktoré vám sú garantované právnymi predpismi, najmä občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.
6. UPLATNENIE DARČEKOVÉHO POUKAZU
6.1. Ako je možné čerpať darčekový poukaz?
Na čerpanie darčekového poukazu je nutné darčekový poukaz (v elektronickej či papierovej podobe), ktorý vám bol na základe vašej objednávky zaslaný, u nás uplatniť zadaním unikátneho číselného kódu z poukazu do určeného políčka v rámci vykonávania objednávky.
Na darčekovom poukaze sú uvedené najmä nasledujúce údaje:
- čiastka, ktorá je predmetom darčekového poukazu a ktorej výšku volíte pri objednávke;
- naše identifikačné údaje;
- doba platnosti darčekového poukazu, ktorá je 6 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy;
- unikátny číselný kód darčekového poukazu;
- spôsob a podmienky, za akých je možné darčekový poukaz uplatniť.
6.2. Je uplatňovanie darčekového poukazu nejako obmedzené?
Darčekový poukaz je možné čerpať iba raz. Poukazom je možné hradiť objednávku v celej jej výške (bez ďalšieho doplatku) alebo sčasti, pokiaľ hodnota poukazu úplne nepokrýva hodnotu objednávok
7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
7.1. Ako môžete od zmluvy odstúpiť?
Od zmluvy môžete ako spotrebiteľ bez udania dôvodu odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa, kedy ste vy alebo vami určená osoba od dopravcu prevzali tovar (v prípade služieb do 14 dní od uzavretia zmluvy); alebo
- posledný kus tovaru, pokiaľ ste objednali v rámci jednej objednávky viac kusov tovaru, ktoré sú dodávané samostatne,
- poslednú položku alebo časť dodávky tovaru pozostávajúceho z niekoľkých položiek alebo častí, alebo
- prvú dodávku tovaru, ak ide o pravidelnú dodávku tovaru po dohodnutú dobu.
Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať prostredníctvom služby reklamacieobjednavky.sk, umiestnenej na webových stránkach reklamacieobjednavky.sk, poprípade na našu doručovaciu adresu alebo na adresu nášho sídla. Na odstúpenie od zmluvy je možné využiť tiež vzorový formulár.
7.2. Aké má odstúpenie od zmluvy dôsledky?
Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a hľadí sa na ňu, ako keby nebola uzavretá, včítane záväzkov z vedľajších zmlúv; tým nie je dotknuté ustanovenie článkov 7.4 a 7.5 týchto obchodných podmienok.
Ak vám bol spoločne s tovarom poskytnutý s vaším súhlasom darček, stráca darovacia zmluva odstúpením od zmluvy ktorúkoľvek zo strán účinnosť. Darček nám zašlite späť spoločne s vráteným tovarom.
7.3. Akým spôsobom vrátite tovar?
Tovar ste povinný nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na našu doručovaciu adresu, do akejkoľvek prevádzky alebo na adresu nášho sídla. Tovar nezasielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať.
Ak nebolo odstúpenie od zmluvy vykonané prostredníctvom portálu reklamacieobjednavky.sk, umiestneného na webových stránkach reklamacieobjednavky.sk, odporúčame k vrátenému tovaru priložiť kópiu dodacieho listu a faktúry (pokiaľ boli vystavené) alebo iný doklad preukazujúci kúpu tovaru a písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy ( na našom formulári alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu vášho odstúpenia od zmluvy podľa zákonných podmienok.
7.4. Kedy dostanete späť svoje peniaze?
V prípade, že odstúpite od zmluvy, vrátime vám všetky prijaté peňažné prostriedky do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali.
Popri kúpnej cene máte aj nárok na vrátenie nákladov na dodanie tovaru k vám. Ak ste však zvolili iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý ponúkame, vrátime vám náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom, akým ste uhradili cenu (pokiaľ nám do desiatich dní od odstúpenia od zmluvy žiadny iný neoznámite a nevzniknú vám týmto žiadne ďalšie náklady), alebo spôsobom, aký budete požadovať.
Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu hradíte vy, a to aj v prípade, že tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.
7.5. Čo ak bol vrátený tovar poškodený?
Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu.
Tovar je možné vyskúšať iba v takom rozsahu, aby bolo možné sa zoznámiť s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. Pokiaľ zistíme, že vami vrátený tovar je poškodený, opotrebovaný, znečistený či čiastočne spotrebovaný, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru.
7.6. Kedy od zmluvy odstúpiť nemožno?
V súlade s § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť okrem iného od nasledujúcich zmlúv:
- o poskytovaní služieb, ak boli v plnom rozsahu poskytnuté; ak boli splnené s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, a o tomto dôsledku ste boli informovaní;
- o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle od vôle predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;
- o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy s tým, že dodanie je možné uskutočniť až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých skutočná hodnota závisí od výchyliek trhu nezávislých na vôli predávajúceho;
- o dodávke tovaru, ktorý bol vyrobený podľa vašich požiadaviek alebo prispôsobený vašim osobným potrebám;
- o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, alebo tovaru s krátkou dobou spotreby, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
- o neodkladnej oprave alebo údržbe, ktorá sa má vykonať v mieste vami určenom na vašu výslovnú žiadosť; to však neplatí pre vykonanie iných ako vyžiadaných opráv či dodanie iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby;
- o dodávke tovaru v zapečatenom obale, ktorý z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov nie je vhodné vrátiť potom, čo ste obal porušili;
- o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu v zapečatenom obale, ak ste porušili tento obal;
- o dodávke novín, periodík alebo časopisov; to neplatí na zmluvy o predplatnom na ich dodávanie;
- o ubytovaní, preprave tovaru, nájme dopravného prostriedku, stravovaní alebo využití voľného času, pokiaľ má byť podľa zmluvy plnené k určitému dátumu alebo v určitom období;
- uzatvárané na základe verejnej dražby podľa iného zákona, ktoré môžete byť fyzicky prítomní;
- o dodaní digitálneho obsahu, pokiaľ nie je dodaný na hmotnom nosiči, potom, čo sa začalo s plnením, ak plnenie začalo s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, a ak ste boli poučení, že týmto vaše právo odstúpiť od zmluvy zaniká, ak sme vám zároveň poskytli potvrdenie podľa § 1824a ods. 1 a 2 Občianskeho zákonníka.
Vezmite na vedomie, že podaním objednávky obsahujúcej tiež objednávku služby Prednostné expedície upravené v čl. 5.6 týchto obchodných podmienok výslovne súhlasíte s jej poskytnutím pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a beriete na vedomie, že poskytnutím služby Prednostná expedícia, ku ktorému dôjde okamihom odoslania objednávky z našej strany (tj jej odovzdaním dopravcovi), strácate právo na odstúpenie od zmluvy ohľadom objednávky služby Prednostné expedície (tým nie je dotknuté vaše právo na odstúpenie od zmluvy ohľadom objednávky tovaru, ak je vám právnymi predpismi a týmito obchodnými podmienkami garantované).
Ďalej vezmite na vedomie, že v prípade darčekového poukazu nespočíva jeho obsah v trvalom nadobudnutí vlastníckeho práva k darčekovému poukazu, ale vo vašom oprávnení na plnenie, ktoré je na darčekovom poukaze uvedené. Samotný darčekový poukaz má tak povahu služby. Z tohto dôvodu nemáte v súlade s § 1837 písm. a) Občianskeho zákonníka nárok na odstúpenie od zmluvy v prípade, že ste darčekový poukaz v priebehu lehoty na odstúpenie do zmluvy uplatnili. Objednaním darčekového poukazu túto skutočnosť beriete na vedomie a výslovne s ňou súhlasíte.
7.7. Kedy môžeme odstúpiť od zmluvy my?
Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch:
- nedostali sme od vás cenu tovaru či služby v dobe splatnosti alebo ste neprevzali tovar;
- tovar z objektívnych príčin nie je možné za pôvodných podmienok dodať;
- plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym.
V prípade, že nastala niektorá z vyššie uvedených skutočností, budeme vás o odstúpení od zmluvy bezodkladne informovať.
Ak ste už úplne alebo sčasti uhradili kúpnu cenu, bude vám prijatá čiastka vrátená do piatich dní od odstúpenia od zmluvy, a to bezhotovostne na bankový účet, ktorý nám na tento účel oznámite, alebo z ktorého ste vykonali úhradu.
8. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA
Vaše práva z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, ak ste spotrebiteľom, § 2158 až 2174b Občianskeho zákonníka). Ustanovenia § 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú. Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia postupujeme v súlade s Reklamačným poriadkom.
9. ĎALŠIE INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽOV
9.1. Aké oprávnenia máme na výkon svojej činnosti?
Na predaj tovaru alebo poskytovanie služieb sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia.
9.2. Ako vybavujeme sťažnosti?
Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom nášho kontaktného e-mailu. Sťažnosťou sa následne budeme zaoberať a pokúsime sa ju vybaviť bez zbytočného odkladu od jej obdržania. Ďalej sa môžete obrátiť na príslušný živnostenský úrad alebo na Českú obchodnú inšpekciu.
9.3. Aké máte práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?
Ak ste spotrebiteľ a vznikne medzi nami spor zo zmluvy, ktorý sa nám nepodarí vyriešiť priamo, máte právo obrátiť sa s týmto sporom na Českú obchodnú inšpekciu (adresa: Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánska 44, 110 00 Praha 1, webové rozhranie: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, elektronický kontakt: adr@coi.cz, telefón: +420 296 366 360 Pod Altánkom 99/103, 100 00 Praha 10 - Strašnice, webové rozhranie: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebiteľ@regio.cz, telefón: +420 261 263 574) za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom tohto spotrebiteľského sporu.
Na podanie sťažnosti týkajúcej sa tovaru alebo služieb, ktoré ste u nás zakúpili, a na vyhľadanie subjektu ARS môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/ odr/.
10. REGISTRÁCIA NA WEBOVOM ROZHRANÍ
10.1. Ako sa môžete registrovať na webovom rozhraní?
Registráciou prostredníctvom registračného formulára na webovom rozhraní je založený užívateľský účet. Prístupové údaje do užívateľského účtu uchovávajte v tajnosti. Nenesieme zodpovednosť za prípadné zneužitie užívateľského účtu treťou osobou.
Informácie uvádzané pri registrácii musia byť pravdivé a úplné. Účet, pri ktorého založení boli použité nepravdivé alebo neúplné údaje, môžeme bez náhrady zrušiť. V prípade zmien vo vašich údajoch odporúčame vykonať ich bezodkladnú úpravu v užívateľskom účte.
10.2. Na čo používateľský účet slúži?
Prostredníctvom užívateľského účtu môžete predovšetkým objednávať tovar, sledovať objednávky a spravovať užívateľský účet. Prípadné ďalšie funkcie užívateľského účtu sú vždy uvedené na webovom rozhraní.
10.3. Kedy môžeme váš používateľský účet zrušiť?
Vezmite na vedomie, že máme právo váš užívateľský účet bez náhrady zrušiť, pokiaľ prostredníctvom vášho účtu dochádza k porušovaniu dobrých mravov, platných právnych predpisov alebo týchto obchodných podmienok.
11. RECENZIA
11.1. Kto môže pridať recenziu?
Všetky užívateľské recenzie na webovom rozhraní sú písané našimi skutočnými zákazníkmi, ktorým sme na základe nimi utvorenej objednávky dodali nimi požadovaný tovar.
Pridávanie recenzií je umožnené iba po dokončení nákupu na webovom rozhraní, a to prostredníctvom odkazu, ktorý je zákazníkovi zaslaný prostredníctvom e-mailu, prípadne prostredníctvom užívateľského účtu na webovom rozhraní.
Na webovom rozhraní môžu byť taktiež zverejňované recenzie, ktoré boli našimi zákazníkmi zverejnené na verejných internetových službách, najmä v rámci služieb Google, Heuréka a Firmy.cz.
11.2. Ako overujeme recenzie?
Každú recenziu pred jej zverejnením overujeme. Recenziu môže pridať iba zákazník, ktorý dokončil nákup na webovom rozhraní.
Pred prevzatím a zverejnením recenzie z vyššie uvedených verejných internetových služieb na webovom rozhraní overujeme, či recenzie boli spísané našimi skutočnými zákazníkmi.
Ak zistíme, že recenzia bola vytvorená niekým, kto na webovom rozhraní nákup neuskutočnil, sme oprávnení takúto recenziu odstrániť, prípadne ju nezverejniť.
12. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ZODPOVEDNOSŤ A UŽÍVANIE WEBOVÉHO ROZHRANIA
12.1. Je obsah webových stránok chránený autorským právom?
Obsah webových stránok umiestnených na webovom rozhraní (texty vrátane obchodných podmienok, fotografie, obrázky, logá, programové vybavenie a ďalšie) je chránený naším autorským právom alebo právami ďalších osôb. Obsah nesmiete meniť, kopírovať, rozmnožovať, šíriť ani používať na akýkoľvek účel bez nášho súhlasu či súhlasu držiteľa autorských práv. Najmä je zakázané bezplatné či odplatné sprístupňovanie fotografií a textov umiestnených na webovom rozhraní.
Názvy a označenia výrobkov, tovaru, služieb, firiem a spoločností môžu byť registrovanými ochrannými známkami príslušných vlastníkov.
12.2. Zodpovednosť a používanie webového rozhrania
Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do webového rozhrania alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Pri využívaní webového rozhrania nesmiete používať postupy, ktoré by mohli narušiť funkciu systému alebo neprimerane zaťažovať systém.
Ak sa pri používaní webového rozhrania dopustíte akéhokoľvek nezákonného či neetického konania, sme oprávnení obmedziť, pozastaviť alebo ukončiť váš prístup na webové rozhranie, a to bez akejkoľvek náhrady. V tomto prípade ste ďalej povinní uhradiť škodu, ktorá vaším konaním podľa tohto odseku preukázateľne vznikla, a to v plnej výške.
Upozorňujeme vás, že kliknutím na niektoré odkazy na webovom rozhraní môže dôjsť k opusteniu webového rozhrania ak presmerovaniu na webové stránky tretích subjektov.
Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 9. 4. 2023