Najčastejšie otázky
Tu nájdete prehľad najčastejších otázok a odpovedí o nakupovaní u nás. Dúfame, že vám tieto informácie pomôžu. Ak nenájdete to, čo potrebujete, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu uvedeného nižšie.
1) Máte tovar na sklade?
Áno, všetok tovar máme na sklade.
2) Aké sú vaše zásady vrátenia tovaru?
Ponúkame 14-dňovú lehotu na vrátenie všetkého nenoseného a nepoškodeného tovaru. Ak nie ste s nákupom úplne spokojní, môžete ho vrátiť a získať späť plnú sumu alebo ho vymeniť.
3) Ako dlho trvá doručenie tovaru?
Čas doručenia sa líši v závislosti od vašej polohy a spôsobu doručenia vybraného pri pokladni. Všeobecne platí, že objednávky budú spracované do 0-1 pracovného dňa, pričom štandardná doprava
trvá 2-4 pracovné dni.
4) Čo mám robiť, ak dostanem poškodený alebo nesprávny tovar?
Ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, čo najskôr kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
Rýchlo sa budeme snažiť vyriešiť problém a zabezpečiť, aby ste dostali správny tovar.
5) Je možné objednávku po vytvorení ešte zmeniť?
Bohužiaľ nemožno.
6) Kde môžem zadať reklamáciu alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy?
Informácie nájdete v článku venovanom reklamáciám a vrátením tovaru.
7) Kde môžem požiadať o odstránenie svojich údajov? (GDPR)
Napíšte nám na info@objednajtesi.sk
8) Kde môžem ohlásiť stratu balíka?
Napíšte nám na info@objednajtesi.sk
9) Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?
Pomocou nižšie uvedených informácií môžete kontaktovať náš tím zákazníckej podpory.
Kontaktné údaje:
Objednajtesi.sk prevádzkuje David Marák so sídlom v Českej republike, IČ: 87386399, DIČ: CZ8803115167
Adresa:
Podivice 112
Podivice 683 21
Česká republika
Ako nás môžete kontaktovať?
info@objednajtesi.sk
+420734511496