Cookies

My aj naši partneri potrebujeme váš súhlas na použitie súborov cookies, aby sme pre vás okrem iného mohli zobrazovať relevantnejší obsah. Pomôžte nám, prosím, prostredníctvom súhlasu.
Nastavenia OK
Súhlas môžete odmietnuť tu

Cookies nastavenie

Technické cookies
Potrebujeme ich pre správny chod obchodu. Bez týchto cookies nie je možné zabezpečiť, aby e-shop fungoval správne.
Analytické cookies
Sú pre nás nevyhnutné, pretože len vďaka nim dokážeme zistiť, odkiaľ užívatelia prichádzajú a akým spôsobom interagujú s e-shopom, prípadne vďaka nim meriame výkon inzercie. Vďaka týmto údajom môžeme e-shop ďalej vyvíjať tak, aby vám maximálne vyhovoval.
Reklamné cookies
Sú nevyhnutné pre zobrazovanie vhodného obsahu či reklamy práve pre vás. Reklama, ktorá sa vám prispôsobuje, je pre vás menej nežiaduca a často aj prospešnejšia oproti tej, ktorá nevyhovuje vašim prípadným záujmom.
Personalizované súbory cookie
Vďaka týmto cookies pre vás môžeme zobrazovať vhodnejší obsah priamo na našej stránke - v e-shope.
Súhlasím s použitím vybraných súborov cookies Súhlasím s použitím všetkých súborov cookies

Najčastejšie otázky

Tu nájdete prehľad najčastejších otázok a odpovedí o nakupovaní u nás. Dúfame, že vám tieto informácie pomôžu. Ak nenájdete to, čo potrebujete, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu uvedeného nižšie.

1) Máte tovar na sklade?


Áno, všetok tovar máme na sklade.


2) Aké sú vaše zásady vrátenia tovaru?

Ponúkame 14-dňovú lehotu na vrátenie všetkého nenoseného a nepoškodeného tovaru. Ak nie ste s nákupom úplne spokojní, môžete ho vrátiť a získať späť plnú sumu alebo ho vymeniť.

3) Ako dlho trvá doručenie tovaru?

Čas doručenia sa líši v závislosti od vašej polohy a spôsobu doručenia vybraného pri pokladni. Všeobecne platí, že objednávky budú spracované do 0-1 pracovného dňa, pričom štandardná doprava
trvá 2-4 pracovné dni.


4) Čo mám robiť, ak dostanem poškodený alebo nesprávny tovar?

Ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, čo najskôr kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
Rýchlo sa budeme snažiť vyriešiť problém a zabezpečiť, aby ste dostali správny tovar.


5) Je možné objednávku po vytvorení ešte zmeniť?

Bohužiaľ nemožno.

6) Kde môžem zadať reklamáciu alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Informácie nájdete v článku venovanom reklamáciám a vrátením tovaru.

7) Kde môžem požiadať o odstránenie svojich údajov? (GDPR)

Napíšte nám na info@objednajtesi.sk

8) Kde môžem ohlásiť stratu balíka?

Napíšte nám na info@objednajtesi.sk 


9) Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

Pomocou nižšie uvedených informácií môžete kontaktovať náš tím zákazníckej podpory.

Kontaktné údaje:
Objednajtesi.sk prevádzkuje David Marák so sídlom v Českej republike, IČ: 87386399, DIČ: CZ8803115167

Adresa:
Podivice 112
Podivice 683 21
Česká republika
Ako nás môžete kontaktovať?
info@objednajtesi.sk 
+420734511496